Με ανανεωμένη εικόνα υποδέχθηκε το ελληνικό fashion brand Forel τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, έπειτα από το redesign της homepage από τη Netstudio. Δημιουργήθηκε ένα σύστημα που προσφέρει ελευθερία έκφρασης, διατηρώντας παράλληλα οπτική και λειτουργική αρμονία.

Μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκαν εκ νέου σχεδιασμός των σημαντικότερων στοιχείων του UI της homepage, νέα τυπογραφία, νέο σετ εικονιδίων κ.ά. Ο Head of Design της Netstudio, Κωνσταντίνος Πενλίδης, συνεργάστηκε με την ομάδα της Forel και ανέλυσαν πώς χρησιμοποιούσαν το υπάρχον design, λαμβάνοντας υπόψιν τις ενέργειες digital marketing και πώς αυτές λειτουργούσαν σε σχέση με τη homepage, ενώ συνεργάστηκαν και με την Art Director, Έλενα Μιχαλέα.

Ο Γ. Καράμπελας, ιδρυτής και CEO της Netstudio, δήλωσε: «Τέσσερα χρόνια αφού βγάλαμε live το πρώτο e-shop της Forel, δώσαμε φρέσκια πνοή στη homepage της σελίδας, απαντώντας ακριβώς στις ανάγκες του brand, τις οποίες γνωρίζουμε μέσα από τη μακροχρόνια συνεργασία μας και σε επίπεδο κατασκευής και σε επίπεδο προώθησης».