«Τρέχει» με τηλεοπτικό και καταχωρίσεις ειδικού κοινού

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για τον τηλεοπτικό σταθμό Blue Sky, η οποία θα συνεχίσει να εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Με κεντρικό μήνυμα «Έχεις άποψη, έχεις κανάλι», η καμπάνια αναδεικνύει το πλεονέκτημα του τηλεοπτικού σταθμού να δίνει, στις εκπομπές του, φωνή και χρόνο στους τηλεθεατές για να πουν ελεύθερα τη γνώμη τους. Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε τηλεοπτικό και σε καταχωρίσεις ειδικού κοινού, οι οποίες τρέχουν ήδη στα μεγάλα κλαδικά έντυπα επικοινωνίας και έχουν στόχο να αναδείξουν το Blue Sky σε ρόλο challenger που ανατρέπει τα τηλεοπτικά δεδομένα. Συγκεκριμένα, απευθύνονται σε media shops και marketers που έχουν πολύ συγκεκριμένα «θέλω» για το αποτέλεσμα της media επένδυσής τους και για το target-group που στοχεύουν.