Γευστική δοκιμή online, μέσω βιντεοκλήσης και bot

H Mindtrap υπογράφει την ιδέα και την εκτέλεση του Pepsi Taste Challenge In Home, ως συνέχεια της συνεργασίας της με την PepsiCο για το street promo του Pepsi Taste Challenge το 2019, το οποίο άγγιξε τις 50.000 συμμετοχές. Πρόκειται για το πρώτο Taste Challenge της Pepsi που έχει γίνει ποτέ online από το σπίτι, ευρωπαϊκά, και το οποίο ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Το Pepsi Taste Challenge In Home λειτούργησε μέσω chat bot στο Messenger της σελίδας της Pepsi στο Facebook. Οι καταναλωτές αλληλεπίδρασαν με το bot της Pepsi και σε σύντομο χρονικό διάστημα παρέλαβαν δωρεάν το Pepsi Taste Challenge Box.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαν την τυφλή γευστική δοκιμή μέσω βιντεοκλήσης μέσα από το chat bot της Pepsi. Δοκίμασαν τα προϊόντα Pepsi Max και Coca Cola, μοιράστηκαν τη γευστική τους προτίμηση ανάμεσα στα 2 αναψυκτικά και μπήκαν στην κλήρωση για δώρα. «Η θετική ανταπόκρισή τους υπήρξε εντυπωσιακή, με το μεγαλύτερο ποσοστό να επιλέγει τη γεύση της Pepsi Max, και φαίνεται ότι άνοιξε τον δρόμο για τα Online Challenges!», επισημαίνει η Mindtrap.