Νέα διαφημιστική επικοινωνία, με την υπογραφή της Minds, παρουσιάζει η εταιρεία The Mr. Gadget.
Η διαφημιστική ταινία, με μήνυμα «Αυτό το καλοκαίρι μείνε στο budget», κάνει focus τόσο σε πωλήσεις μέσα από το e-shop, όσο και μέσω του δικτύου των 27 καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα, παροτρύνοντας το κοινό να πραγματοποιήσει τις αγορές του σε προϊόντα τεχνολογίας, αξεσουάρ και gadgets, χωρίς να ξεφύγει από τον προϋπολογισμό του.
Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, το digital και στα social media. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Minds.