Σε συνεργασία με τη διαφημιστική Meteorites Creative Space τα Pringles λανσάρουν τη νέα digital καμπάνια τους με πρωταγωνιστή τον Ηλία Μαμαλάκη, η οποία καλεί το κοινό να φανταστεί και να ονομάσει τα δικά του Pringles signature combos.

Η καμπάνια «τρέχει» τον μήνα Ιούλιο σε Facebook, Instagram και YouTube. Την παραγωγή των videos ανέλαβε η White Room Athens με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Σταγκίκα. Η καμπάνια «Mind Popping Combos» σχεδιάστηκε για να αναδείξει «ευφάνταστες» συνταγές με διαφορετικές γεύσεις Pringles, δια χειρός Ηλία Μαμαλάκη.

Με έμπνευση την επιρροή του σεφ στα νεότερα κοινά, αλλά και την τεχνική Pringles stacking, δηλαδή τον συνδυασμό διαφορετικών Pringles για τη δημιουργία νέων γεύσεων, η Meteorites Creative Space δημιούργησε την καμπάνια με τον Ηλία Μαμαλάκη να ετοιμάζει από την retro καντίνα του Σουβλάκι με Τουϊστ, Pringlesburger και πολλές ακόμη Pringles Μind Popping συνταγές.