Ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital στρατηγικής

Η Mediacube εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την ισπανικής προέλευσης εταιρεία Silence, η οποία φέρνει για πρώτη φορά, όπως επισημαίνει, στην ελληνική αγορά ηλεκτρικά scooters με τεχνολογία επαναφορτιζόμενης φορητής μπαταρίας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Mediacube είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital στρατηγικής, τόσο για το λανσάρισμα του brand στην ελληνική αγορά, όσο και για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του νέου καταστήματος, όπου μπορεί κανείς να δει από κοντά τα ηλεκτρικά scooters της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η Mediacube ανέλαβε Awareness & Lead Generation καμπάνιες σε Google (Search, Display, YouTube), καθώς και στα Social Media. Η Silence ιδρύθηκε το 2011 στην Ισπανία. Τα τελευταία χρόνια επεκτείνει την εταιρική της παρουσία στο εξωτερικό, διεισδύοντας πρόσφατα με την αρωγή της εταιρείας Interpegasus Management και στην Ελλάδα. Στόχος της, τα scooter ιδιωτικής και επαγγελματικής χρήσης που αναπτύσσει, «να φέρουν την επανάσταση και στη χώρα μας, ξεπερνώντας τα εμπόδια των μποτιλιαρισμένων μεγαλουπόλεων μέσα από έναν “αθόρυβο” και οικολογικό τρόπο μετακίνησης».