Το Skroutz και η McCann Athens παρουσιάζουν νέα διαφημιστική καμπάνια για το Skroutz Plus, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές. Με το σλόγκαν «Το Skroutz που ξέρεις, με ένα ακόμα plus», η καμπάνια παρουσιάζει τρεις ταινίες με έναν κεντρικό πρωταγωνιστή που, ως συνδρομητής του Skroutz Plus, ωφελείται από τα δωρεάν μεταφορικά στις ηλεκτρονικές του αγορές.

Η επικοινωνία στρέφεται γύρω από το δίπολο «κυριολεκτικά / μεταφορικά» μέσα από τον διάλογο του πρωταγωνιστή με τους συνομιλητές. Η καμπάνια είναι ήδη στον «αέρα» και το επικοινωνιακό πλάνο περιλαμβάνει προβολή σε τηλεόραση, θερινούς κινηματογράφους, social media και YouTube, καθώς και outdoor προβολή σε Αθήνα και ΜΜΜ. Η εταιρεία παραγωγής του σποτ είναι η Play Productions.