Την πρώτη τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια της στην Ελλάδα παρουσιάζει η αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels. Η αλυσίδα συνεργάστηκε με τη McCann Athens, μετά από mini spec στις αρχές του έτους, για την υλοποίηση καμπάνιας η οποία έχει στόχο, όπως δηλώνει στο DailyFax η Δήμητρα Αρίδα, VP Marketing & Sales Greece της Brown Hotels, να αναδείξει τον international χαρακτήρα της εταιρείας.
Με tagline «Amazing stories waiting to happen», η καμπάνια παρουσιάζει μια σειρά από ανεπανάληπτες στιγμές τις οποίες επιφυλάσσουν τα ξενοδοχεία της αλυσίδας, αποδεικνύοντας ότι «η διαμονή στα Brown Hotels είναι εμπειρία και όχι απλά φιλοξενία».
Η καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερα διαφημιστικά σποτ, καθώς και ένα compilation και αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital με banners, YouTube, καθώς με print. Tην παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα.