Ένας μεγάλος σε ηλικία άνδρας που συνεχίζει να τρέχει μαραθώνιο, μια πετυχημένη γυναίκα που συγχρόνως είναι και στοργική μαμά, ένας πρωταθλητής Παραολυμπιονίκης που ξεπερνά όλα τα εμπόδια, είναι κάποιοι από τους ήρωες της νέας καμπάνιας. Και ένα γάλα όπως το Νουνού επειδή είναι στο ντουλάπι δεν σημαίνει ότι δεν είναι από 100% φυσικό γάλα. Στον κεντρικό άξονα #eimaipollaperissotera εγκαινιάζεται μια νέα συζήτηση που αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα. Η παραγωγή έγινε από τη Stefi Productions.