Η Luminous Design στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, βρίσκεται πίσω από το rebranding και τη στρατηγική επανατοποθέτηση της Φιξ στην αγορά, με ελληνικό πλέον λογότυπο.
Η Luminous Design είναι επίσης υπεύθυνη για την ανάπτυξη του σχεδιασμού ολόκληρης της σειράς συσκευασιών της Φιξ. Η αναδρομή στο παρελθόν της μάρκας και η αξιοποίηση του αρχείου της, αποτέλεσαν τη σχεδιαστική αναφορά στην προσπάθεια του design studio να δώσει «νέα πνοή» στο ιστορικό brand.
Το καινούριο λογότυπο διατηρτεί το DNA της μάρκας, ισορροπώντας ανάμεσα στην αισθητική και τη λειτουργικότητα. Ο καινούριος σχεδιασμός επέτρεψε τόσο στον εμβληματικό ρόμβο όσο και στο brand name να «μεγαλώσουν», καταλαμβάνοντας όμως τον ίδιο χώρο με πριν, ενώ η προσθήκη της χρονολογίας ίδρυσης της ζυθοποιίας τονίζει τις ιστορικές καταβολές του brand.
Η σχεδιαστική προσέγγιση της λέξης «ΦΙΞ» παραπέμπει στο παρελθόν της μάρκας «ενώ απαλλαγμένη από σχεδιαστικές υπερβολές επιτρέπει τη χρήση της για μεγάλο χρονικό διάστημα στο μέλλον», όπως επισημαίνεται. Στις συσκευασίες της σειράς δημιουργήθηκε ένα συμπαγές σύστημα οπτικής ταυτότητας στο οποίο κυριαρχεί η ενίσχυση της διχρωμίας.