Η μαγεία του Χριστουγέννων και τα δώρα στο επίκεντρο

Η καμπάνια έρχεται να θυμίσει στους θεατές ότι όλοι οι άνθρωποι νιώθουν παιδιά και ότι όλες οι επιθυμίες μπορούν να γίνουν δώρα, αρκεί να πιστεύει κανείς στη μαγεία των Χριστουγέννων. Στα τηλεοπτικά spots παρακολουθούμε τις επιθυμίες των πρωταγωνιστών, οι οποίες είναι προϊόντα τεχνολογίας και αιωρούνται πάνω από το κεφάλι τους. Φέτος τα Χριστούγεννα, η Κωτσόβολος, προσθέτει επιπλέον μαγεία δίνοντας στους πρωταγωνιστές «δύναμη ασημόσκονης» ώστε να κάνουν τις επιθυμίες των αγαπημένων τους, δώρα.