Συγκεκριμένα, η Lighthouse δημιούργησε το παγκόσμιο e-shop του γαλλικού οίκου, βασισμένο στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Vendd. Δίνοντας έμφαση στα καλλυντικά που παρασκευάζονται «sur-mesure» για κάθε πελάτισσα και στις εξατομικευμένες υπηρεσίες ομορφιάς, το e-shop ενισχύει την αίσθηση της αποκλειστικότητας για κάθε επισκέπτρια.

Η πλοήγηση απλοποιεί την επιλογή ανάμεσα σε ποικιλία προϊόντων και επεξηγεί τη δράση τους και τα χαρακτηριστικά τους. Επίσης, το online Loyalty Club προσφέρει στα πιστά μέλη εκπτώσεις και extra παροχές. Το www.annesemonin.com πραγματοποιεί αποστολές και στην Ελλάδα.

BAYER-ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ
Ο Τομέας Διαβήτη της Bayer Hellas παρουσιάζει στην Ελλάδα τον νέο μετρητή Contour XT και τις νέες ταινίες Contour Next. Με τη νέα γενιά του συστήματος αυτομέτρησης της Bayer, τα άτομα με διαβήτη μπορούν να κατανοήσουν ακόμα καλύτερα τη διαχείριση του διαβήτη τους και να πετύχουν απλές νίκες καθημερινά.
Η συχνή αυτομέτρηση επιτρέπει στα άτομα με διαβήτη να προσαρμόσουν τον τρόπο ζωής και τη διατροφή τους με τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται κατάλληλος γλυκαιμικός έλεγχος και πρόληψη των επιπλοκών.

MCDONALD’S-PROMOTION
Από τις 7 Ιουλίου και μέχρι τις 17 Αυγούστου τα McDonald’s υποδέχονται τους μικρούς τους φίλους με νέο δώρο έκπληξη, αφού οι ήρωες της ταινίας «Ice Age 4: Ο χορός των Ηπείρων» θα κρύβονται μέσα στα Happy Meals της McDonald’s. Η περιπέτεια συνεχίζεται στο Happy Studio, www.happystudio.com όπου τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να παίξουν online παιχνίδια μαζί με τους αγαπημένους τους χαρακτήρες από το Ice Age 4.