Μετά από κλειστό spec, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού, η Wolt ανέθεσε στη Humble την πρώτη 360ο καμπάνια της στην Ελλάδα. Στο τηλεοπτικό και το ραδιοφωνικό σποτ, η Humble συνεργάστηκε με τον Tik Toker Νίκο Γιαννουλίδη.

Ο «ξεχασιάρης» πρωταγωνιστής μετέφερε το μήνυμα ότι η Wolt προσφέρει μια «Εμπειρία που θα θυμάσαι και την επόμενη μέρα».

Για τη παραγωγή του TVC το agency συνεργάστηκε με την Job Athens. Η καμπάνια τρέχει online και offline (social media, YouTube, στάσεις λεωφορείων, κ.ά.).