Στο «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της nrg, την οποία δημιούργησε και υπογράφει η Frank & Fame.

Με TVC, ρ/φ, outdoor, καταχωρίσεις, digital, BTL και instore υλικά.

Στο «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της nrg, την οποία δημιούργησε και υπογράφει η Frank & Fame. Με μήνυμα «Πολλοί θα πουν πολλά, η λογική λέει nrg», η καμπάνια εκτυλίσσεται στους χώρους μιας πολυκατοικίας της οποίας ένας ένοικος έχει επιλέξει να αλλάξει πάροχο ενέργειας και να έρθει στην nrg.

Η απόφαση αυτή αντιμετωπίζεται με δυσπιστία εκ μέρους των υπόλοιπων ενοίκων, οι οποίοι επιστρατεύουν κάθε λογής επιχείρημα για να υποστηρίξουν τη στάση τους να παραμείνουν αμετακίνητοι. Τα επιχειρήματά τους, όμως, εκτός από διασκεδαστικά είναι και απολύτως παράλογα.

Ο πρωταγωνιστής, λοιπόν, δεν μπαίνει στον κόπο να υπερασπιστεί την επιλογή του, καθώς σιωπηλό σύμμαχό του σε αυτό έχει τη λογική. Και όπως αποδεικνύεται μέσα από τις προϊοντικές προσφορές και τις εταιρικές αξίες της nrg, ότι και να πουν οι άλλοι «η λογική θα λέει πάντα nrg».

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί να εξελιχθεί σε βάθος χρόνου με διαφορετικά επικοινωνιακά υλικά που εκτείνονται σε όλα τα Μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρίσεις, digital campaign, BTL και instore υλικά. Την παραγωγή των τηλεοπτικών υπογράφει η Stefi & Lynx Productions, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.