Στον «αέρα» βρίσκεται, τις τελευταίες ημέρες, η πρώτη above the line καμπάνια του ιταλικού καφέ Bristot για την ελληνική αγορά, σε συνεργασία με τη ForestView, μετά από σχετικό spec τον Οκτώβριο του 2021. Αφορμή ήταν το rebranding του καφέ Bristot, που έγινε από την Ιταλία (Σεπτέμβριος 2021), μετά από 100 χρόνια παρουσίας στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά.

Η καμπάνια περιλαμβάνει προσαρμογή του ιταλικού τηλεοπτικού σποτ, καθώς και πρωτογενές υλικό το οποίο δημιούργησε η ForestView για το ραδιόφωνο και τα social media. Παράλληλα, αναμένεται να επεκταθεί σύντομα με περισσότερο τοπικό content.

Η καμπάνια βασίζεται στο διεθνές concept «Ό,τι κάνεις, κάνε το με πάθος», το οποίο ενισχύει, όπως επισημαίνει στο DailyFax ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, τις προκλήσεις και προσκαλεί το κοινό να ζει και να ενεργεί με γνώμονα τη χαρά και το πάθος. Το brand, με έδρα το Belluno της Ιταλίας, έχει 13 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης σε πωλήσεις.