Συμπεράσματα του Athens Fashion & Beauty Forum
Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να προβλέψουμε το μέλλον της βιομηχανίας μόδας και ομορφιάς. Αρκεί να καταφέρουμε να συλλάβουμε τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή και να προσαρμοστούμε άμεσα.

Αυτό υποστήριξε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδιοκτήτης & Strategic Director της Air Paris Group και Chairman του Athens Fashion & Beauty Forum που διοργάνωσε η BOUSSIAS και το Marketing Week, την Πέμπτη, 21 Ιουνίου, στο Gazarte. To συνέδριο φιλοξένησε διεθνείς experts και ανώτατα στελέχη από ολόκληρο το φάσμα της ελληνικής αγοράς fashion και beauty που συζήτησαν για τις προκλήσεις, τις αλλαγές και τις ευκαιρίες του χώρου, καθώς και influencers οι οποίοι έδωσαν τη δική τους οπτική για μια από τις πιο δυναμικές τάσεις στο marketing.

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της αποκλειστικής έρευνας για την εικόνα της αγοράς που πραγματοποιήθηκε ειδικά για τις ανάγκες του συνεδρίου, καθώς και case studies επιτυχημένων πρακτικών. Η έμφαση στην εμπειρία οι νέοι τρόποι προσέγγισης και αξιοποίησης των data, αλλά και η εδραίωση σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους influencers σηματοδοτούν το σύγχρονο περιβάλλον μόδας και ομορφιάς, σε μια εποχή όπου τα δημογραφικά δεδομένα δεν σημαίνουν τίποτα, η βιωσιμότητα αναβαθμίζεται στην εταιρική agenda και οι μάρκες καλούνται να αναπτύξουν όχι νέα προϊόντα, αλλά νέες συνήθειες. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.