Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Βιολάντα για τα δημητριακά και τις μπάρες Zero. Με μήνυμα «Το μηδέν που παίρνει άριστα», η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση.

Εστιάζει, δε, στην ιστορία του brand, επισημαίνοντας πως ξεκίνησε «από το μηδέν» και έφτιαξε τα δημητριακά και τις μπάρες Zero με 0% ζάχαρη, «καλύτερα από ποτέ».

Την παραγωγή και το δημιουργικό του σποτ ανέλαβε η Cineview με Διευθύντρια τη Δέσποινα Ανδριτσάκη, ενώ τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε o Μάκης Ευαγγελιάς.