Επίσης, τα νέα γραφικά καλύπτουν και το καπάκι της συσκευασίας, χτίζοντας έτσι άμεσα διαφοροποίηση της μάρκας στο ράφι. O Βαγγέλης Μόσχος, Marketing Manager Chilled Juices της Coca-Cola Τρία Έψιλον αναφέρει χαρακτηριστικά: “Η Brandexcel, έχοντας ως θεμέλια βάση τη γνώση του brand Amita αλλά και την εμπειρία στην κατηγορία του χυμού, δημιούργησε μια ξεχωριστή και άκρως απολαυστική προϊοντική ταυτότητα για τα Amita Smoothies”. Το λανσάρισμα των νέων κωδικών επανατοποθέτησε τη μάρκα Amita Smoothies δυναμικά στην αγορά. Οι νέες συσκευασίες κατάφεραν από τους πρώτους μήνες λανσαρίσματός τους να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς της μάρκας.