Στόχος η αναβάθμιση του user experience

Η Backbone επανασχεδίασε την ιστοσελίδα της Nrg και το branding των προϊόντων της, με μοντέρνα και πελατοκεντρική προσέγγιση «ώστε η συνολική εμπειρία του χρήστη (user experience) να είναι μοναδική». Σχεδιάστηκαν με στόχο οι χρήστες να θυμούνται την ιστοσελίδα και να πλοηγούνται εύκολα και ευχάριστα, βρίσκοντας γρήγορα τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και κάνοντας αίτηση για αυτά, με άμεση πρόσβαση στο customer support της Nrg. Εργαλείο για την ομάδα Μarketing της Nrg, αποτελεί και το ευέλικτο περιβάλλον διαχείρισης περιεχομένου, που δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται διαρκώς αλλαγές και προσθήκες στην ιστοσελίδα, χωρίς χρονοκαθυστερήσεις και δυσκολίες. Επιπλέον, η προσβασιμότητα της ιστοσελίδας ενισχύθηκε με ενέργειες για βελτιστοποίηση, μέσω των μηχανών αναζήτησης (SEO).