Τα social media μετατρέπονται σε μία όλο και πιο σημαντική πηγή πελατών για τους διαδικτυακούς πωλητές, σύμφωνα με παγκόσμια στοιχεία του Salesforce Shopping Index. Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σχεδόν το ένα δέκατο, και συγκεκριμένα το 8,9% των επισκέψεων σε ιστότοπους e-commerce προήλθε από τα social media.

Αξίζει, να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό το τρίτο τρίμηνο του 2019 άγγιζε το 6,6%. Αυτό το μερίδιο πιθανώς να είναι μεγαλύτερο αν υπολογίσει κανείς τον ρόλο των dark social platforms. Τα ποσοστά είναι ακόμη υψηλότερα για το traffic από κινητά και tablet, που διαμορφώνονται στο 11,6% και 16% αντίστοιχα.

Καθώς η σημασία του social commerce αυξάνεται, το Facebook, το Instagram, το Pinterest, το Snapchat, το TikTok και το YouTube γίνονται πιο ανταγωνιστικά. Τα brands αναγνωρίζουν επίσης την ευκαιρία, με τους influencers και το livestream content να αποτελούν δημοφιλείς τρόπους προσέλκυσης του κοινού, τη στιγμή ωστόσο που το κόστος της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. (Πηγή: Warc)