Η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, κυκλοφόρησε πρόσφατα την τελευταία της έκθεση για το εμπόριο, State of Commerce report, η οποία βασίστηκε σε
έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερες από 4.000 εμπορικές εταιρείες.

Η Salesforce χρησιμοποίησε την πλατφόρμα της Commerce Cloud για να αναλύσει τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, παρόλο που μόνο το 41% των ερωτηθέντων αισθάνεται πλήρως προετοιμασμένο να χειριστεί τα αναδυόμενα ψηφιακά κανάλια, οι επενδύσεις για την επέκταση των τελευταίων βρίσκονται σε εξέλιξη με το 60% των επαγγελματιών του εμπορίου που ρωτήθηκαν να έχει υιοθετήσει νέα κανάλια τα τελευταία δύο χρόνια και το 81% να βρίσκεται στη διαδικασία να το κάνει. Εκτιμάται δε ότι το 30% των εσόδων των εμπορικών επιχειρήσεων προήλθε από ψηφιακά κανάλια το 2020, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε 54% ως το 2024.

Επίσης, καθώς η χρήση των third-party cookies εγκαταλείπεται, οι έμποροι και επαγγελματίες του marketing αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προκλήσεις όσον αφορά τις εξατομικευμένες προσφορές και την προσωποποιημένη επικοινωνία. Πράγματι, 88% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν πως έχουν επηρεαστεί, σε κάποιο βαθμό. Το 36% των εμπορικών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει σε first-party στρατηγικές δεδομένων μέσα στα επόμενα δύο έτη, αλλά τα σχέδιά τους συσχετίζονται με τη συνολική εμπορική τους επίδοση.Τέλος, το 45% των εμπορικών εταιρειών επισπεύδει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών στην επόμενη διετία.