«Φαντάσου μια τράπεζα που ακούει τα “θέλω” σου και απαντάει σε αυτά. Σου προτείνει πώς να μάθεις τα μυστικά της αποταμίευσης στο παιδί σου, πώς να πας οικονομικές διακοπές αλλά και ποιο δάνειο να επιλέξεις για να μπεις στο δικό σου σπίτι», παροτρύνει το κοινό η νέα ολιστική digital καμπάνια, την οποία δημιούργησαν για λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας η Frank & Fame
και η DOPE Studio.

Η νέα καμπάνια αφορά το νέο nbg.gr, με το οποίο η τράπεζα έχει σκοπό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη νέα εποχή, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη online εμπειρία.

Η καμπάνια αναπτύσσεται με πλήθος υλικών, τα οποία φιλοδοξούν να αναδείξουν τα διαφορετικά «θέλω» των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, καλώντας τους να πλοηγηθούν μέσα στις νέες λειτουργικότητες και να ζήσουν μια νέα ψηφιακή εμπειρία.