To δημιουργικό για τη νέα καμπάνια του Cortese Caffe ανέλαβε και υλοποίησε η A3 Resizing Ideas σε συνεργασία με τη Radical Communications. O Cortese Caffe με τις ανανεωμένες συσκευασίες του «έχει έναν αέρα δύναμης και υπεροχής, είναι οικολογικά πιο ευσυνείδητος και παραγωγικά πιο τολμηρός, τιμώντας τη φύση και μεταφέροντας σε κάθε κόκκο του τις αξίες της καταγωγής του, τις ιστορίες των ανθρώπων πίσω από την παραγωγή του, τις παραδόσεις τους, τον πολιτισμό τους».
Σε αυτά τα στοιχεία βασίστηκε η στρατηγική και τα μηνύματα της νέας καμπάνιας, προσκαλώντας καταναλωτές και επαγγελματίες να τολμήσουν να διαφοροποιηθούν και να ακολουθήσουν τα ένστικτά τους.
Έτσι, με κεντρικό μήνυμα «Θέλει τόλμη» και μια σειρά από ανατρεπτικά μηνύματα όπως τα «Θέλει τόλμη να μην είσαι απλά διαφορετικός αλλά να είσαι ο εαυτός σου» και «Θέλει τόλμη να αναζητήσεις τους καλύτερους κόκκους καφέ του πλανήτη και να τους χρησιμοποιήσεις», η καμπάνια εξελίσσεται στα Social Media. Παράλληλα, Α3 Resizing Ideas και Radical Communications επιμελήθηκαν την παρουσίαση και το mood video που δημιουργήθηκε για τo αντίστοιχο press event που οργάνωσε το brand.