Αισθητά μειωμένα τα έσοδα του α’ εξαμήνου του 2009

[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Αντίστοιχα, τα έσοδα περιορίστηκαν κατά 3% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2008. Όπως ήταν λογικό, η WPP αποδίδει τις χαμηλότερες “επιδόσεις” της στην παγκόσμια οικονομική ύφεση. Και παρά το γεγονός ότι προέβη σε περικοπές δαπανών -μεταξύ άλλων, μέσα σε 1 χρόνο, το προσωπικό έφτασε από τις 113.208 στις 106.683- αυτές δεν αποδείχτηκαν αρκετές.

Πλέον, για το 2010, η WPP δεν προβλέπει ανάκαμψη, μολονότι αναγνωρίζει ότι οι χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στο Βανκούβερ, η World Expo στη Σαγκάη και το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου στη Νότια Αφρική θα αποτελέσουν έναν καλό λόγο για αυξημένη διαφημιστική δαπάνη.