Υπό την επιμέλεια της Spot JWT

Συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια της Vodafone προβάλει στοιχεία πανελλαδικής έρευνας ικανοποίησης πελατών της TNS Icap για τους τελευταίους 12 μήνες, μέσα από ένα γράφημα που φέρνει την Vodafone ψηλότερα από τους βασικούς ανταγωνιστές της, οι οποίοι συμβολίζονται χρωματικά. Βάσει των ευρημάτων της έρευνας, η Vodafone υποστηρίζει στην επικοινωνία της ότι έχει το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, με τους πελάτες να δηλώνουν ότι έχουν συνολικά την καλύτερη εμπειρία δικτύου «γιατί απολαμβάνουν mobile internet ακόμη και στο υπόγειο, αξεπέραστες ταχύτητες 4G, επιτυχία κλήσεων που αγγίζει το 100%». Η επικοινωνία κλείνει με τη φράση: «Έχεις Vodafone; Έχεις super εμπειρία κάθε στιγμή, με το super δίκτυο της Vodafone».