Σύμφωνα με έκθεση της Zen.com για την Ευρώπη

Τις συνήθειες, αλλά και τις ιδιοτροπίες των σύγχρονων λεγόμενων «Χαλαρών Κατακτητών» σε συνδυασμό με τον βαθμό εγρήγορσης των τοπικών επιχειρήσεων απέναντι στο νέο αυτό μοντέλο e-καταναλωτών, εξετάζει πρόσφατη έκθεση της Zen.com για το e-commerce την τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα στην Ευρώπη, με διακριτικό τίτλο «Is your e-business ready for Lazy Conquerors?». Συγκεκριμένα, το προφίλ του νέου online και «εθισμένου στην άνεση» πελάτη με την πολυσχιδή αγοραστική δραστηριότητα, διαθέτει τα ακόλουθα κύρια χαρακτηριστικά: 1. Ανυπομονησία, 2. Ευελιξία, 3. Αγορές χωρίς όρια και χωρίς σύνορα, 4.

Ετοιμότητα για το καλύτερο, και 5. Μηδενική ανοχή στα εμπόδια. «Το καλύτερο τέχνασμα για να κερδίσετε την καρδιά ενός Lazy Conqueror είναι να τον κάνετε να νιώσει ότι η παρουσία του γίνεται αισθητή και ότι η φωνή του ακούγεται καθαρά, ικανοποιώντας ταυτόχρονα τις υψηλές προσδοκίες του για άνεση, ασφάλεια και ταχείς ρυθμούς. Και για να το πετύχετε, πρέπει να ξέρετε τι περιμένει στην ουσία εκείνος από εσάς», επισημαίνει ο Dawid Rozek, Συνιδρυτής και CEO της Zen.