Ο Πρόεδρος της ΕΕΤΕΠ τονίζει μεταξύ άλλων ότι η αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών πρέπει να γίνει με μοριοδότηση και όχι με πλειοδοτική διαδικασία που θα ήταν «δημοκρατικά και εθνικά επικίνδυνη». Παράλληλα, κάνει λόγο για συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού λόγω της μείωσης του φόρου διαφήμισης μόνο στα πανελλαδικά κανάλια και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Σε ό,τι αφορά τη Digea, ο Αντώνης Δημητρίου προαναγγέλλει ένα «βελούδινο διαζύγιο», αποκαλύπτει ότι ενόψει δημοτικών και περιφερειακών εκλογών επανέρχονται «στον αέρα» κανάλια επί μακρόν κλειστά, με άλλες σκοπιμότητες, ενώ δηλώνει αντίθετος με την πρακτική των δικτυώσεων ανάμεσα σε περιφερειακά κανάλια που δημιουργούν στρεβλώσεις και συνθήκες συγκέντρωσης και ελέγχου της πληροφόρησης.

Στην ειδική έκδοση «ΤV Insider 2019: The Day After» του Marketing Week μιλούν ακόμα οι: Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Πάνος Κυριακόπουλος, (ΕΙΤΗΣΕΕ), Ροδόλφος Μορώνης (ΕΣΡ), Στέλιος Παπαθανασόπουλος (Καθηγητής ΜΜΕ), Σπύρος Ζαβιτσάνος (Nielsen), Κάρολος Αλκαλάι (Star Channel), Γιώργος Πλειός (Καθηγητής ΜΜΕ), Νίκος Παναγιώτου (Λέκτορας ΜΜΕ), Ιωάννα Βωβού (Καθηγήτρια Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού), Γιάννης Σφακιανάκης (Σκάι), Τάσος Κατσικαδάκος (ΑΝΤ1), Κική Συλβεστριάδου (Open ΤV), Μίλτων Παπαδάκης (Mediarisk) κ.α. Η έκδοση κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο.