H θερινή περίοδος υπολογίζεται από τις 13 Ιουνίου, που ξεκίνησε το θερινό πρόγραμμα του Αnt1 έως και τις 31 Αυγούστου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η πορεία του καναλιού του Αμαρουσίου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν διαρκώς ανοδική. Πιο συγκεκριμένα, τα μέσα μερίδια του σταθμού στο κοινό 15-44 τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο ήταν 15,6%, 17,9% και 18,2% αντίστοιχα.

 Μερίδια τηλεθέασης στο κοινό 15-44, (13/06-31/08)

 Τηλεοπτικό κανάλι  Μερίδια τηλεθέασης (%)
 Αnt1  17,4
 Mega  15,0
 Star  14,7
 Alpha  13,4

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement

 Καλοκαιρινά μερίδια τηλεθέασης Αnt1 στο κοινό 15-44

 Μήνας  Μερίδιο τηλεθέασης (%)
 Ιούνιος  15,6
 Ιούλιος  17,9
 Αύγουστος  18,2

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement

Πρωτιά και στο prime time
Πιο αναλυτικά, τις καθημερινές της καλοκαιρινής περιόδου (Δευτέρα – Παρασκευή), ο Αnt1 ήταν πρώτος στο κοινό 15-44 με μέσο μερίδιο 18,2% και διαφορά 2,4 μονάδων από το δεύτερο κανάλι. Ο Αnt1 προηγήθηκε ακόμα στους νεαρούς τηλεθεατές 15-24 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 21% και 25% αντίστοιχα, αλλά και στις γυναίκες 25-44 με 19,3%.

Επιπλέον, ο Αnt1 ήταν πρώτος και στο prime time. Στο σύνολο της εβδομάδας (Δευτέρα – Κυριακή) κατέκτησε την πρωτιά στο 15-44 με ποσοστό 21% και διαφορά 2,8 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ σημείωσε επίσης πρωτιά στις νεαρές γυναίκες 15-24 με ποσοστό 27,5% και στους τηλεθεατές 25-44 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 16% και 23,8% αντίστοιχα.

Το prime time του καναλιού του Αμαρουσίου ήταν πρώτο και τις καθημερινές (Δευτέρα – Παρασκευή) με ποσοστό 22,4% και διαφορά 2,3 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ επικράτησε και στα γυναικεία κοινά 15-24 και 25-44 ετών, με ποσοστό 29,8% και 25,8% αντίστοιχα.


Εlatte… στο Ezel
Μεταξύ των εκπομπών που έδωσαν τις παραπάνω διακρίσεις στον Αnt1 ήταν, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, η τουρκική σειρά Ezel, αλλά και η πρωινή εκπομπή Elatte, με τη Νάντια Μπουλέ και τον Θανάση Πάτρα. Όσον αφορά στο Ezel, τα στοιχεία δείχνουν ότι η σειρά αυτή αποτέλεσε το τηλεοπτικό φαινόμενο του καλοκαιριού.

To Εzel σημείωνε διαρκή άνοδο από την πρώτη μέρα προβολής του, ξεκινώντας με 22,4% στο κοινό 15-44 και φτάνοντας στο 28,9% τον Αύγουστο. Στα γυναικεία κοινά δε, η σειρά ξεπέρασε το 30% φτάνοντας μέχρι το 46,6%. Στη ζώνη μετάδοσης του Ezel, από τις 15 Ιουνίου έως τις 31 Αυγούστου, ο Αnt1 ήταν πρώτος στο 15-44 με διαφορά 4,8 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, που ήταν το Mega, αλλά και σε όλα τα γυναικεία κοινά, με διαφορά που έφτασε μέχρι και τις 23 μονάδες.

 Μερίδια τηλεθέασης καλοκαιριού στη ζώνη του Εzel (21:10-23:19) στο κοινό 15-44

 Τηλεοπτικό κανάλι  Μερίδιο τηλεθέασης (%)
 Αnt1  26,1
 Mega  21,3
 Star  12,5
 Alpha  8,7

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement

 Μερίδια τηλεθέασης καλοκαιριού στη ζώνη του Elatte (6:49-11:00) στο κοινό 15-44

 Τηλεοπτικό κανάλι  Μερίδιο τηλεθέασης (%)
 Αnt1  16,9
 Alter  11,6
 Mega  11,3
 Alpha  10
 NET  6,8

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement

Ο Αnt1 επικράτησε στη ζώνη αυτή και στο σύνολο των τηλεθεατών με ποσοστό 30,2% και διαφορά 14,5 μονάδων από το δεύτερο κανάλι. Τέλος, πολύ καλές ήταν οι επιδόσεις του Αnt1 στη ζώνη μετάδοσης του Ezel και στο ανδρικό κοινό.

Τέλος, η πρωινή ζωντανή εκπομπή Elatte, παρά το χαλαρό ξεκίνημά της, κατάφερε να σημειώσει σημαντικά νούμερα, κυρίως στο κοινό 15-44. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, η εκπομπή κέρδισε την πρωτιά όχι μόνο στο κοινό αυτό (με μέσο μερίδιο 17,6%), αλλά και στους νέους τηλεθεατές 15-24 ετών, τόσο στους άνδρες (16,4%), όσο και στις γυναίκες (33,7%).

Συγκεκριμένα, στους άνδρες 15-24 προηγήθηκε με 8,9 μονάδες από το δεύτερο σε κατάταξη πρόγραμμα, ενώ στις γυναίκες 15-24 η διαφορά ήταν 26,5 μονάδες. Τέλος, και στις γυναίκες 25-44 ετών (21,5%) προηγήθηκε με διαφορά 6,6 μονάδες. Η εκπομπή διατηρεί πρωτιά και στη ζώνη της, τόσο στο 15-44 με διαφορά 5,3 μονάδες από το δεύτερο κανάλι, όσο και στα γυναικεία κοινά (15-24 με 30,9% και 25-44 με 20,7%), αλλά και στους άνδρες 15-24 (15,7%). Στα μερίδια δεν έχουν υπολογιστεί οι ημερομ ηνίες 15 και 16 Αυγούστου, οπότε και προβλήθηκαν εκπομπές «best of».