Η προσφορά του ομίλου έφτασε, μέχρι σήμερα, τα 3,6 εκατ. ευρώ

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 30 χρόνων παρουσίας στα ελληνικά τηλεοπτικά δρώμενα, ο ΑΝΤ1 κάνει και έναν απολογισμό της δραστηριότητάς του σε ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα, καθώς όπως επισημαίνει, «η έννοια της προσφοράς ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του ΑΝΤ1 από την πρώτη στιγμή που εξέπεμψε».

Στα 30 χρόνια παρουσίας του, ο ΑΝΤ1 σχεδίασε και υλοποίησε ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, πραγματοποιώντας πολλές και διαφορετικές καμπάνιες με στόχο την ενίσχυση ιδρυμάτων, σωματείων, οργανισμών, αλλά και μεμονωμένων προσώπων που έχρηζαν προσοχής και βοήθειας.

Η προσφορά του έφτασε, μέχρι σήμερα, το ποσό των 3.600.000 ευρώ. Σημαντικό ήταν και το ποσό που συγκέντρωσαν οι δύο μεγάλοι Τηλεμαραθώνιοι, το 2006 και το 2007, καθώς 5.000.000 ευρώ διατέθηκαν για την κάλυψη των αναγκών 23 ιδρυμάτων που φιλοξενούν παιδιά σε όλη την Ελλάδα.

Ενδεικτικά, την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα, το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 και τα πρόσωπα του σταθμού στηρίζουν έναν διαφορετικό, κάθε φορά, οργανισμό, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Κάνε την Αγάπη Πράξη», ενώ τον Απρίλιο του 2020, ο όμιλος συνέβαλε στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.