Ο ΑΝΤ1, όπως επισημαίνει, τη νέα τηλεοπτική χρονιά δίνει προτεραιότητα στην αισθητική, την καινοτομία και την ποιότητα για να προσφέρει στον τηλεθεατή μία νέα και δημιουργική τηλεοπτική εμπειρία, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του. Επενδύει σε πρωτοπόρες ιδέες και τηλεοπτικά προϊόντα προσφέροντας έτσι μία νέα πρόταση για ένα πρόγραμμα πλούσιο και αυθεντικό. Η εκδήλωση προσέφερε μία πρώτη γεύση για τη νέα εικόνα και το νέο περιεχόμενο του καναλιού για τη σεζόν 2018-2019. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν μεταξύ άλλων οι Θοδωρής Κυριακού, Πρόεδρος του ομίλου Αntenna και Στρατής Λιαρέλλης, Managing Director του ΑΝΤ1 TV, πολλά στελέχη του σταθμού και του oμίλου Αntenna, αλλά και τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο νέο πρόγραμμα.

Ο Τζώρτζης Ποφάντης, Chief Content Officer, δήλωσε σχετικά: «Όταν κλήθηκα να σχεδιάσω το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 για τη φετινή σεζόν είχα μία κατευθυντήρια σκέψη και γραμμή στο μυαλό μου, ότι θα έπρεπε να βγούμε από τη φούσκα τη δική μας, τη “μιντιακή”, να ακούσουμε την κοινωνία γύρω μας, να μοιραστούμε εμπειρίες, να μοιραστούμε φόβους αλλά και τις ελπίδες μας. Να φτιάξουμε προγράμματα που θα μας κάνουν να ταυτιστούμε, να γελάσουμε και να συγκινηθούμε όλοι μαζί. Γι’ αυτό, στο φετινό μας πρόγραμμα θα δείτε εκπομπές που ξεκινούν με αυτή την αρχή κατά νου. Σας υπόσχομαι ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε μεγάλες τηλεοπτικές προτάσεις στον Έλληνα τηλεθεατή, αλλά θα πειραματιστούμε και θα προωθήσουμε νέες ιδέες και νέους δημιουργούς. Θα φέρουμε τον ΑΝΤ1 εκεί που θέλει και του αξίζει να είναι, στην κορυφή».