Ωστόσο η χώρα βρίσκεται στην τελευταία θέση της Ευρωζώνης

Σύμφωνα με την έρευνα, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου αυξάνονται ραγδαία στις αναπτυγμένες χώρες, ωστόσο είναι γεγονός ότι η Ελλάδα έχει μείνει «μετεξεταστέα». Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο Έλληνας καταναλωτής εμπιστεύεται λιγότερο τις συναλλαγές μέσω ίντερνετ και είναι λιγότερο εξοικειωμένος με τη χρήση του υπολογιστή. Παρόλα αυτά, οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9% το 2011 σε σχέση με το 2010, ωστόσο η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης. Ο Έλληνας καταναλωτής κατά μέσο όρο δεν ξοδεύει περισσότερα από 30 ευρώ το χρόνο για  online αγορές, ενώ αντίστοιχα ένας Βρετανός ξοδεύει 530 ευρώ. Τέλος, στην έρευνα σημαντική αναφορά γίνεται και στην χρήση του πλαστικού χρήματος, επισημαίνοντας ότι σημαντική λύση αποτελούν οι χρεωστικές κάρτες.
Ο αριθμός των συναλλαγών με πιστωτική κάρτα στην Ελλάδα μειώθηκε το 2011 κατά 8% ενώ οι συναλλαγές με χρεωστική κάρτα έδειξαν σημαντική άνοδο.