Ο κλάδος των Online Super Market σημείωσε στο 12μηνο του 2022 άνοδο 5% στην αξία των online πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021. H συνολική αξία των αγορών άγγιξε τα 266 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς, όμως, να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του έτους, με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% αύξηση πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Επίσης, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, ο κλάδος συνεχίζει να καταγράφει εκπτώσεις και το 2022: τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 35% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών.