Αύξηση της τάξης του 24% αναμένεται να σημειώσει η διαφημιστική δαπάνη στην αγορά του ταξιδιού το 2021, ακολουθούμενη από περαιτέρω διεύρυνση κατά 36% μέσα στο 2022, σύμφωνα με το Business Intelligence Travel report της Zenith. H ανάπτυξη θα καταγραφεί στις 13 αγορές-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν το 74% του συνολικού ad spend παγκοσμίως (Αυστραλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Πολωνία, Ρωσία, Ισπανία, Ελβετία, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ταξιδιωτική διαφημιστική αγορά έχασε περίπου το μισό της αξίας της (46%) μέσα στο 2020, ενώ η διαφημιστική αγορά συνολικά συρρικνώθηκε κατά μόλις 4%. Παρά την άνοδο, το travel ad spend για τη φετινή χρονιά υπολείπεται κατά 33% από τα αντίστοιχα ποσά του 2019, τη στιγμή που στο σύνολό της η διαφημιστική αγορά βρίσκεται κατά 7% πάνω από τα επίπεδα προ-πανδημίας. Σύμφωνα με τη Zenith, μόλις το 2023 θα καταφέρει να ξεπεράσει τη δαπάνη του 2019, φτάνοντας τότε τα 19,6 δισ. δολάρια.

Επιπλέον, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι οι διαφημιζόμενοι στο συγκεκριμένο industry δαπανούν περισσότερα στην ψηφιακή διαφήμιση έναντι του μέσου brand (63% έναντι 58% κατά μέσο όρο), ενώ εκτιμάται ότι το digital θα γίνει ακόμα πιο σημαντικό, φτάνοντας το 70% του budget.

(Πηγή: Marketingweek.com)