Με ισχυρότερους τομείς διαφήμιση και media

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ο όμιλος επηρεάστηκε αρνητικά από τις τιμές συναλλάγματος, αλλά συνέχισε να καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη σε Ηνωμένο Βασίλειο και Βόρειο Αμερική. Το Ηνωμένο Βασίλειο αποτέλεσε την περιοχή με την μεγαλύτερη ανάπτυξη εσόδων του τριμήνου, φτάνοντας το 12,2%, ακολουθούμενο από την Βόρειο Αμερική με 11,2%. Η δυτική Ευρώπη εμφάνισε, επίσης, ανάπτυξη κατά 4,2%, με δυνατότερες περιοχές τη Γερμανία και την Ιρλανδία. Η διαφήμιση και τα media παραμένουν οι ισχυρότεροι τομείς του ομίλου, με αύξηση 7%, ενώ τα θετικά αποτελέσματα στηρίζουν την άποψη του CEO, Martin Sorrell, ότι η συγχώνευση Publicis Groupe και Omnicom θα ωφελήσει τον WPP.