Ανοδική πορεία κατέγραψε και τον Μάρτιο, το ειδησεογραφικό brand της 24 Media, News 24/7, προσελκύοντας, τον περασμένο μήνα, 7,1 εκατ. μοναδικούς χρήστες. Παράλληλα, προσέφερε στο αναγνωστικό κοινό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, νέα προϊόντα, όπως η ειδική ψηφιακή Κυριακάτικη έκδοση The Magazine – Sunday Edition, θεματικά podcasts, όπως ο «Αυτόπτης Μάρτυρας» και συνεργασίες, όπως με το Πάντειο Πανεπιστήμιο για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση του 1821. Επίσης, επένδυσε, σύμφωνα με την εταιρεία στην ψύχραιμη και έγκυρη δημοσιογραφία και στο premium content. Επιπλέον, συνέχισε να επενδύει στη δημοσιογραφική ομάδα του με τις πρόσφατες προσθήκες, σε θέσεις αρθρογράφων, των Έλενας Ακρίτα, Γιάννη Μιχελάκη και Νίκου Χριστοδουλάκη.