Εισάγεται νέα κατηγορία, Best of Europe.

Ξεκίνησε η υποβολή των υποψηφιοτήτων για τα Effie Awards Europe. Στη φετινή διοργάνωση προστίθεται και ο διαγωνισμός Best of Europe, που θα αρχίσει να δέχεται υποψηφιότητες στις 6 Απριλίου. Σε αυτόν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή νικητές Gold Effie του 2019, αλλά και υποψήφιοι από χώρες που δεν φιλοξενούν κάποιο πρόγραμμα Effie.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν κάθε case έως και σε 4 κατηγορίες. Η αξιολόγηση θα ολοκληρωθεί σε 2 γύρους. Ο πρώτος διεξάγεται μόνο ηλεκτρονικά, λαμβάνοντας υπόψη την αποτελεσματικότητα με βάση παράγοντες όπως η πρόκληση, το context, οι στόχοι, τα insights, η στρατηγική ιδέα, η υλοποίηση της ιδέας και τα αποτελέσματα.

Ο δεύτερος γύρος θα λάβει χώρα στις Βρυξέλλες, όπου η κριτική επιτροπή θα συναντηθεί για να αξιολογήσει τα cases των φιναλίστ. Τη φετινή χρονιά, της επιτροπής θα προεδρεύουν εκπρόσωποι και του client και του agency side και συγκεκριμένα η Claudia Kuhn, Brand Building and Integrated Communication Manager της Procter & Gamble και ο Brian McCarter, Chief Strategy Officer, EMEA της Ogilvy.

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων είναι ανοιχτή έως τις 22 Μαΐου για τις standard κατηγορίες και έως τις 31 Ιουλίου για τον διαγωνισμό Best of Europe. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 13 Οκτωβρίου στο Awards Gala στις Βρυξέλλες.