Τα χαρακτηριστικά του e-shopper σκιαγραφεί η Paypal, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, με φετινό θέμα «The Sustainable Consumer».

Στοιχεία του Paypal με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή.

Τα χαρακτηριστικά του e-shopper σκιαγραφεί η Paypal, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, με φετινό θέμα «The Sustainable Consumer». Σύμφωνα με έρευνες, οι Έλληνες καταναλωτές – σε ποσοστό 48% – θα έκαναν συχνότερα αγορές από το εξωτερικό, εάν ήταν σε θέση να γνωρίζουν το ακριβές κόστος της συναλλαγής στο τοπικό νόμισμα, ενώ το 24% θα το έπραττε μόνο εφόσον ήταν σίγουρο ότι θα λάβει επαρκή βοήθεια σε ενδεχόμενη περίπτωση δυσκολίας.

Το ένα τρίτο των Ελλήνων αναζητά στο διαδίκτυο πληροφορίες σχετικά με αγαθά ή υπηρεσίες μέσω σταθερού υπολογιστή και το 34% πραγματοποιεί την εν λόγω αναζήτηση μέσω κινητών συσκευών. Ένας στους τέσσερις καταναλωτές στην Ελλάδα προβαίνει ήδη σε online αγορές.

Κατά το προηγούμενο εξάμηνο, το ένα τρίτο των καταναλωτών σε διεθνές επίπεδο πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media, ενώ οι μισοί περίπου διεθνείς καταναλωτές εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των mobile συναλλαγών και αρκετοί εξ αυτών ενδέχεται να συνεχίσουν να ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα, με την πεποίθηση ότι εκεί η διαδικασία πληρωμής εξακολουθεί να είναι πιο ασφαλής σε σχέση με τα e-shops.