Live-streamed shopping για απευθείας αγορές από το app

Μια «επιθετική επέκταση» στο e-commerce των ΗΠΑ σχεδιάζει το TikTok, μέσα στο 2021, η οποία αναμένεται να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα έναντι του Facebook. Σύμφωνα με τους Financial Times, το TikTok σχεδιάζει φέτος να λειτουργήσει μια σειρά χαρακτηριστικών, μεταξύ των οποίων και ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους δημοφιλέστερους χρήστες του να μοιράζονται links για προϊόντα, κερδίζοντας αυτομάτως προμήθεια από τις πωλήσεις. Η πλατφόρμα, ιδιοκτησίας Bytedance, θα εισάγει το λεγόμενο live-streamed shopping, μια εκδοχή του TV shopping σε mobile περιβάλλον, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το application.

Υπάρχουν, επίσης, αναφορές οι οποίες θέλουν το TikTok να επιτρέπει στα brands να προβάλλουν τους προϊοντικούς καταλόγους τους μέσω αυτής. Παράλληλα, αναφέρουν οι Financial Times, η πλατφόρμα σχεδιάζει να εισάγει μια λειτουργία, με την οποία τα brands θα μπορούν να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους online. Ας σημειωθεί ότι, μόλις την περασμένη εβδομάδα, το TikTok προχώρησε σε συνεργασία διεθνούς επιπέδου με το WPP, προκειμένου τόσο τα agencies, όσο και οι πελάτες του να έχουν πρόσβαση σε διαφημιστικά προϊόντα που βρίσκονται σε εξέλιξη νωρίτερα από την ημερομηνία κυκλοφορίας τους.

(Πηγή: marketingweek.com)