Πραγματοποιήθηκε το 1ο Content Marketing & Native Advertising Conference

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η προτροπή αρκετών ομιλητών προς το κοινό να αναζητήσει τους ιδανικούς content creators έξω από τα agencies και να εμπιστευθεί ανθρώπους που διακρίνονται στο blogging και στη δημιουργία online video, αλλά και influencers που γνωρίζουν το κοινό και διαθέτουν πείρα στη δημιουργία περιεχομένου. Η πλειονότητα των ομιλητών επεσήμανε ότι το κοινό είναι πλέον εκπαιδευμένο ώστε να αγνοεί ή να αποφεύγει τη «στεγνή» διαφημιστική πληροφορία. Ωστόσο, παραμένει δεκτικό σε ποιοτικό branded ή ad-funded περιεχόμενο που του παρέχει γνώση ή του προκαλεί συναισθήματα. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν επιτυχημένα  case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στρατηγικές και πλατφόρμες δημοσίευσης περιεχομένου, ενώ δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές και ιδέες. Οι σύνεδροι ενημερώθηκαν επίσης για τη σωστή αξιοποίηση του Native Advertising και για το B2B Content Marketing, το οποίο μπορεί να αναβαθμίσει τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους συνεργάτες τους.