Επιμέλειας Tribe, παραγωγής Top Cut Modiano

«Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Πάμε για μια Μπίρα;» γίνεται συνώνυμο της προτροπής να δημιουργούμε και να ανακαλύπτουμε κάθε ευκαιρία που θα μας επιτρέψει να χαρούμε τη ζωή στο έπακρο. Είναι ένα φρέσκο κάλεσμα που μας προτείνει να απελευθερωθούμε από τους εσωτερικούς μας περιορισμούς και τη ρουτίνα που επιβάλουμε συχνά στον εαυτό μας και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε όλα αυτά που μπορούμε.  Με τίτλο «Νέα Χρονιά», η πρώτη από μία σειρά ταινιών βασίζεται σε μικρές καθημερινές στιγμές, που όλοι έχουμε ζήσει και εμπνέεται από την πεποίθηση πως ό,τι κάνουμε την πρώτη μέρα του χρόνου θα το κάνουμε όλο το χρόνο. Και το παρουσιάζει με πολύ χιούμορ και αμεσότητα, προσκαλώντας τους καταναλωτές να μετατρέψουν τον ερχομό του 2014 σε αφετηρία για την ανατροπή στη στάση ζωής τους», αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση. Τη νέα καμπάνια της Amstel, με σκηνοθέτη τον Manu Coeman, υπογράφει δημιουργικά η Tribe, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Top Cut Modiano.