Σε MediaMonks, Service Plan και BSA 

Το BMW Group αναθέτει τον πανευρωπαϊκό marketing λογαριασμό των BMW και Mini σε μία ομάδα agencies με επικεφαλής τη MediaMonks της S4 Capital, μετά από review που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο. Συγκεκριμένα, η ομάδα των συνεργαζόμενων agencies, η οποία θα φέρει το όνομα «The Engine», θα αποτελείται από τη MediaMonks, η οποία θα είναι υπεύθυνη για το creative και την παραγωγή, τη γερμανική Service Plan για την τεχνολογία και τα στοιχεία που σχετίζονται με τα data, και την Berylls Strategy Advisors υπεύθυνη για το business transformation.

Η «The Engine» θα διαχειρίζεται και τις 26 αγορές της Ευρώπης από το τρίτο τρίμηνο του 2020 και έπειτα, ενώ ο λογαριασμός που θα αναλάβει, περιλαμβάνει creative, media, data και consulting, με την BMW να δηλώνει ότι στόχος-κλειδί είναι να διασφαλίσει ότι το marketing της καθίσταται περισσότερο «data-driven με επίκεντρο τον καταναλωτή». Στο pitch, σύμφωνα με το γερμανικό ειδησεογραφικό site, HorizonT, συμμετείχαν, επίσης, οι Accenture, Dentsu Aegis Network και Interpublic.
(Πηγή: Campaign)