H Ikon Porter Novelli ανέλαβε στο πλαίσιο αυτό την παροχή υπηρεσιών Γραφείου Τύπου για τον τομέα Ογκολογίας της εταιρείας. Σύμφωνα με το holmesreport.com, η Novartis ολοκλήρωσε νωρίτερα τον Φεβρουάριο μεγάλο διεθνές spec, ενοποιώντας τους επικοινωνιακούς της λογαριασμούς σε τρεις μεγάλους διαφημιστικούς oμίλους, IPG, Omnicom και WPP. Η ανάθεση περιλαμβάνει marketing communications και Δημόσιες Σχέσεις τόσο για τον τομέα των επαγγελματιών της υγείας, όσο και των ασθενών. Σύμφωνα με τον Head Global Media Relations της Novartis, Eric Althoff, η μετάβαση των επικοινωνιακών λογαριασμών της Novartis στους τρεις oμίλους θα πραγματοποιείται σταδιακά μέσα στη διάρκεια του έτους.