Πρόγραμμα below-the-line

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μεγάλο on pack διαγωνισμό, ο οποίος θα διαρκέσει έως τις 15 Σεπτεμβρίου και δυναμική παρουσία σε αίθουσες supermarket. Η Headline επιμελήθηκε τα in store και on pack υλικά επικοινωνίας, τις ειδικές κατασκευές theatralization, τον σχεδιασμό και περιεχόμενο του interactive game καθώς και τα υψηλού σχεδιασμού δώρα του διαγωνισμού. Σημειώνεται ότι Headline είναι η νέα επωνυμία της εταιρείας Bitmad, η οποία μετονομάσθηκε πρόσφατα. Δραστηριοποιείται εδώ και 9 χρόνια σε b-t-l και consumer marketing.