Η συνεργασία εγκαινιάζεται με 2 νέα λανσαρίσματα
Η Superfoods, η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στον χώρο του φαρμακείου τις υπερτροφές μέσω ολοκληρωμένης σειράς φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής, και η Soho Square εγκαινίασαν τη συνεργασία τους με το λανσάρισμα δύο νέων, καινοτόμων προϊόντων: πρόκειται για τα «MEMOACT» για την ενίσχυση της νοητικής λειτουργίας και «SLIM DETOX» για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα.

Τα τηλεοπτικά σποτ, που βρίσκονται ήδη στον αέρα, μέσα από το δημιουργικό εύρημα των μεταμορφώσεων αναδεικνύουν το πρόβλημα και επικοινωνούν τη λύση που προσφέρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα, χάρη στις ιδιότητες των υπερτροφών από τις οποίες προέρχονται. H παραγωγή των ταινιών έγινε από τη Blink, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπουραντά.