Branding και digital-redisign
Η PHOCUS ανέλαβε το σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας της Ε.Ε.Φα.Μ., η οποία διευρύνει τους ρόλους και τις δράσεις της και μετονομάζεται σε Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management.

Στο πλαίσιο αυτό, η PHOCUS προχώρησε στην πλήρη αναμόρφωση της εικόνας της Ε.Ε,Φα.Μ. μέσα από τον εκ νέου σχεδιασμό του λογοτύπου και όλων των εταιρικών υλικών της. Με λιτή και μοντέρνα αισθητική, το νέο λογότυπο εκφράζει την ευθυγράμμιση της Εταιρείας με τα σύγχρονα δεδομένα της αγοράς και τη δέσμευσή της να εκπροσωπεί όλους τους νέους ρόλους των στελεχών του φαρμακευτικού κλάδου.

Παράλληλα, η Ε.Ε.Φα.Μ., ενισχύει τον ρόλο της ως παρόχου έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης προς τους εταίρους της Υγείας και ανανεώνεται στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας με τους εκπροσώπους της φαρμακοβιομηχανίας και των φορέων του κλάδου.

Συγκεκριμένα, η PHOCUS προχώρησε στον επανασχεδιασμό των ψηφιακών εργαλείων της Ε.Ε.Φα.Μ., σχεδιάζοντας και αναβαθμίζοντας το περιεχόμενο της εταιρικής ιστοσελίδας και του καθημερινού newsletter, έχοντας αναλάβει επίσης του σχεδιασμό και τη διαχείριση των social media της Εταιρείας (Facebook, Twitter, LinkedIn).