Η Μoxie θα υπερασπιστεί τη συνεργασία έναντι πολλών άλλων εταιρειών που προσέγγισε η L’Oreal, ενώ οι συμμετέχοντες θα προσδιοριστούν μέσα στην εβδομάδα, σύμφωνα με τον Marc Speichert, chief marketing officer της εταιρείας για την Αμερική. Παρόλο που η πρωτοβουλία αυτή συμπίπτει χρονικά με την ανακοίνωση της συγχώνευσης των ομίλων Publicis και Omnicom, ο Speichert διαβεβαιώνει ότι η πολυσυζητημένη σύμπραξη δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην απόφαση για αναθεώρηση.

Η L’Oreal δαπάνησε μόνο 17 εκατ. δολάρια για προβολή στο internet πέρυσι, χωρίς όμως να συνυπολογίζονται ενέργειες όπως video, social media και content marketing, τα οποία σημειώνουν σταθερή άνοδο, όπως υποστηρίζει ο chief marketing officer.