Σε τροχιά σύγκρουσης με τη διαφημιστική αγορά με στόχο να μειωθούν οι επιστροφές που υπερβαίνουν το 9,9% φαίνεται να εισέρχεται μερίδα των πανελλαδικών καναλιών, προκαλώντας αναταράξεις στις σχέσεις μεταξύ σταθμών και media shops.

Την ώρα που η τηλεοπτική αγορά φέρεται να συζητά την προοπτική να μειώσει το κόστος της επένδυσης σε πρόγραμμα, εφαρμόζοντας κοινές πολιτικές, το Mega πρωτοστατεί σε μία προσπάθεια να περιοριστούν οι επιστροφές προς τις διαφημιστικές εταιρείες ανοίγοντας νέο «μέτωπο».

Θα υπάρξει συστράτευση γύρω από τη νέα πρωτοβουλία του Mega να μειώσει τις επιστροφές, ώστε να μην υπερβαίνουν το 9,9%; Από την πλευρά τους, τα media shops αντιδρούν στη συντονισμένη προσπάθεια μείωσης των επιστροφών και κάνουν λόγο για «επιθετική συμπεριφορά» κατά του συνόλου της διαφημιστικής αγοράς. Διαβάστε πολλά περισσότερα σχετικά, στη στήλη Media Views του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 27/06/2022.