Σε τροχιά αναδιάταξης φαίνεται να έχει μπει η συνδρομητική τηλεόραση, με το ΑΝΤ1+ να διεκδικεί μερίδιο τουλάχιστον 10% ενόψει Μουντιάλ, ενώ η Nova ενώνει δυνάμεις με τον Alpha σε μια συνεργασία με πολλαπλά επίπεδα.

Παράλληλα, η Vodafone βρίσκεται σε τελικές συζητήσεις για να ενσωματώσει δύο μεγάλους διεθνείς ανταγωνιστές που εισέρχονται στη χώρα μας: τη Disney+ και το HBO Max. Συγκεκριμένα, ο ΑΝΤ1+ ξεκίνησε την Τρίτη 12 Απριλίου με στόχο να αγγίξει τους 100.000 συνδρομητές μέσα στους επόμενους μήνες, με αιχμή του δόρατος τα ΑΝΤ1 originals.

Την ίδια στιγμή, ενόψει του λανσαρίσματος του Disney+ στις 14 Ιουνίου στη χώρα μας, η Vodafone βρίσκεται σε συζητήσεις για να εντάξει τη νέα συνδρομητική υπηρεσία στο δικό της «μπουκέτο», ενώ ανάλογες συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και με το HBO Max που επίσης αναμένεται εντός του 2022 στην Ελλάδα. Παράλληλα, η United Group προχωρά σε συμφωνία με τη Motor oil και τον Alpha που ορίζει ένα ευρύτερο πλαίσιο συνεργασίας σε πολλαπλά επίπεδα. Διαβάστε περισσότερα στη στήλη Media Views του Marketing Week που μόλις κυκλοφόρησε.