Αποδίδει την κερδοφορία και στα χαμηλότερα έξοδα διαφήμισης

Παρά τις προκλήσεις που προκύπτουν λόγω της πανδημίας, ο όμιλος Σαράντη ακολούθησε σταθερά το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής του, δημιουργώντας κερδοφόρα ανάπτυξη. Κατά το 2020, ο όμιλος σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ δεκαετίας στο περιθώριο EBITDA, φτάνοντας το 15,94%, διατηρώντας την αναπτυξιακή πορεία στις πωλήσεις που εμφάνισαν άνοδο 6,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και σε ολόκληρη τη γεωγραφική του περιοχή, η ανάπτυξη του ομίλου τροφοδοτείται από κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση και σχετίζονται με την προσωπική υγιεινή, την υγεία και την οικιακή φροντίδα. Η κερδοφορία το 2020 αυξήθηκε κυρίως λόγω βελτιστοποίησης του λειτουργικού κόστους και ιδιαιτέρως λόγω χαμηλότερων εξόδων διαφήμισης και προώθησης, παρότι μέρος των εξόδων αυτών, που ήταν περιορισμένο στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ενεργοποιήθηκε ξανά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.