Στην έκδοση του ετήσιου Global Marketing Index (GMI) 2020 προχώρησε το Warc για τον κλάδο του marketing παγκοσμίως, με βάση στοιχεία από περισσότερους από 1.000 marketers. Η ανάκαμψη είναι εμφανής σε όλους τους δείκτες του GMI, καθώς οι επιχειρήσεις ανακτούν την εμπιστοσύνη τους στην οικονομία διεθνώς. Παρά την αστάθεια και την ύφεση του Μαΐου, στις 19,7 μονάδες, το έτος έληξε με τρεις συνεχείς μήνες υψηλών ρυθμών ανάπτυξης, στις 55,4 μονάδες, κυρίως στις αγορές της Ασίας-Ειρηνικού και της Αμερικής και βραδύτερους ρυθμούς στην Ευρώπη.
Επίσης, μέσα σε έναν χρόνο, ο δείκτης των marketing budgets κυμάνθηκε από τιμές ναδίρ σε τιμές ζενίθ, με τα budgets να αγγίζουν, τον Μάιο, ρεκόρ χαμηλής τιμής στις 13,4 μονάδες, και να επανακάμπτουν, έως τον Δεκέμβριο, στις 57,8 με την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να σημειώνει τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης, προϊδεάζοντας για ανάπτυξη που θα συνεχιστεί και το 2021. Το digital και το mobile οδήγησαν την ανάκαμψη, από τον Αύγουστο και έπειτα, με δείκτες 67,4 και 67 αντίστοιχα, λόγω της έκρηξης του e-commerce. Ανθεκτική εμφανίστηκε και η τηλεόραση, η οποία έκλεισε το έτος με 56 μονάδες, ενώ τα budgets για ραδιόφωνο, OOH και έντυπες διαφημίσεις, αν και σε πορεία ανάκαμψης, σημείωσαν μειωμένους δείκτες.
(Πηγή: Warc)